Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2009. október 02. 17:57 - Bodacsogár

Nyögve nyelek

Ilyen tájban, úgy egy éve...talán. Ültem egy gép elõtt, bejegyzést írtam és nem panaszkodtam. Kerestem az utam és láttam némi célt. Tettem, vettem, emberkedtem. Reméltem, hogy életem nem egyedül tengetem. Nem ültem otthon, még a gondolatától is kirázott a hideg. Önbizalmam éppen volt, már fényesre csiszolta a kor. Valójában csak éppen léteztem. Vágyakat, álmokat dédelgettem, célokat rendezgettem, de nem mûködtem. Vihar elõtt volt, de nem a csend.
Ilyen tájban, úgy hat éve...talán. Ültem egy ecsettel a kezemben, ábrándoztam és nem panaszkodtam. Nem volt utam, de tudtam a célt. Voltam, lettem, embertelenkedtem. Biztos voltam, hogy életem nem egyedül tengetem. Szervezkedtem és szerettem. Nem volt szabad pillanatom, szabad gondolatom. Önbizalmam nem volt, nem ragyogott. Éppenséggel valójában léteztem. Szerettem volna, ha vannak álmaim, vágyaim, terveim. Vihar sem volt még tervben.
Ilyen tájban, pár évvel a sok-sok talán után. Egy gép elõtt ülök és ecsetet már nem fogok. Nem panaszkodom, de nem látom az utam és nem értem a célom. Ember lettem, de nem váltam értékessé. Az életem egyedül tengetem, bár teszek ellene. Önbizalmam, éppen csak egy alma, fényes, kerek és kicsi. Rájöttem, hogy mindig is vihar volt, van és lesz, mert ez kell nekem. Talán így is el leszek.

Címkék: talus
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr715972977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása