Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2009. október 15. 18:29 - Bodacsogár

Túl kell élni

Lassú, kellemes ütem retteg a fejemben.

Sikítani próbálok,

de a sok szövet nem engedi.

Fekete kötött kendõk a kezemen,

a fejemen. Nem hallatszok,

elhalkulok.

Tükörfényes rettegés

lesz úrrá rajtam a

sötétségben. Kinyitom

a szemem. Csak

önmagam

az. Én vagyok,

megesett. A kötések

nem engednek magamon kívül,

hogy

túlélhessek.

A fejem retteg a kellemes ütemben,

sikítva próbálok.

A szöveteket elengedem,

a kezem a fekete kendõkön

a fejemen. Hallom,

elhalkulok.

Tükörfények rettegnek

rajtam, a

sötétségben.Kinyitom

a szemed. Csak

önmagam

vagyok. Az vagyok.

Elestem. Nem engedek

a kötéseken,

hogy

túlélhessek.



Címkék: pszicho
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr225972953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása