Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2009. október 28. 11:19 - Bodacsogár

Két feles, egy üveg bor és némi alkohol

Megszenteltem a tanulmányaimat! Valami súlyos oknál fogva rá kell kattanom Nícsére. Ehhez nem ittam eleget. Egy fél sornyi kutakodás után szedtem össze 5 egyenként 1 tonnás könyvet a témában. Ráadásul reggel még ingben is indultam el. Most akkor tényleg okosnak nézek ki?

Címkék: fujj
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr755972933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IP-harcos ebédtárs 2009.10.30. 23:20:53

gimiben nícsét olvastam két hónapig. még verseket is. soha olyan szedett-vedett két hónapot, mint azt... íme, az ember.

Bodacsogár 2009.11.01. 13:11:32

Ami azt illeti nem csodálom, maga az ember sem volt teljesen normális, hát még a hatása...
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása