Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2009. december 18. 13:23 - Bodacsogár

Variációk

I.
lettem voltam
ettem holtan
elégettem
beleremegtem
megtettem
mert meg
kellett tennem
II.
lettem holtan
ettem mert
meg kellett
tennem
beleremegtem
tettembe
voltam
III.
ettem holtat
mert megtettem
beleremegtem
lettem tennem
voltam tettemben

Címkék: reflux
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr295972846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása