Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2010. április 10. 15:32 - Bodacsogár

Üvegvilág

halott állatokkal álmodom
nem tudom eldönteni, hogy mit, kit akarok, de a legszomorúbb benne, hogy senki iránt nem érzek semmit, elzártam az érzelmeim egy üvegbe
csináltam cv képet
nem tudom elviselni a hisztit, fõleg nem pasitól
rakott karfiol lesz az ebéd
a detki karamellás keksz a világon a legjobb dolog
egyedül tervezem az életem
hiányzik valaki mellõlem, tudom is, hogy ki/kik, de nem érzek semmit
kérem a megérzéseim - saját akaratomból nem érzek
korán kelek, mert felébredek
írom a doktori disszertációm
elmebeteg, pszichopata, õrült vagyok
pata, patak, patakok, paták, peták, lópata
nem eszem szarvasmarhát és jóformén páros és páratlanul újjú patást sem
szeretem a magnóliát, szilvát, zöld és fehérteát, csokit ritkán
úgyis tudok mindent elõre, csak nincs türelmem kivárni
dolgozni kellene
nem szeretem az örökségem
aggódom
ördögûzés és inkvizíció
pohár fenekén a megmaradt gintonic és egy papírgalacsin a háborúból
erõltetett mosolyok, erkélyrõl szabadesés
igenis így lesz, én a felszabadultság

Címkék: penész
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr215972647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása