Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2010. június 19. 13:47 - Bodacsogár

Fakó félhomályos - mosolydobozban lyuk

Pedig akartam ide valamit írni, de ez most olyan. Micimackó elrontottan. 
 
Hát borpat megint tegnap este. Gyászolás, mert muszáj, habár nem is a vizsgát gyászoltam, hanem inkább magamat. Ittam egymás után a szokásost, mikor megérkezett herceg fehér boron. És már valahogy ki is csúszott a számon, hogy mi a helyzet, hogy érzek Jobbra, pedig addig akkora már annyira nem tudtam, hogy mi a bajom. H visszakérdezett, hogy és õ ebben mit tud csinálni, hát persze semmit. Hát persze csak õ került a kezem alá,mert mindkettõnket ismer és jó volt ezt elmondani, de már készül, hogy Jobbra is beszélget, mert aggasztja. Én meg most egyre kevésbé tudom, hogy mi van, mert megint program és egy félbehagyott beszélgetés és félbehagyott én. Én pedig tudom, hogy elidegenedek. ÉS akkor ráadásul még Malackának is elõ kellett kerülnie az éjj közepén 8 év után. És el kellett nekem mondania, hogy mennyire mély nyomot hagytam benne és mennyire sajnálja, hogy nem használta ki a lehetõségeit és most megtenné, de én nem hagytam, mert hazugság lenne a mostani barátnõje miatt, pedig ez a férfi tényleg és igen és na, nekem meg úgysincs semmi komoly, csak komoly probléma. Mert azt hiszem, hogy tán dolgokat jegelni kellene, hogy kiderüljön Jobbra mit is akar tõlem és lesz-e belõle igazán Micimackó, hogy rendbe tegye a dolgait. Én meg megint áldozatul essek annak a fene nagy szívemnek és jóindulatomnak, hiszen még létjogosultságom sincs. Marad pedig a gondolkodás és Malackának egy felajánlás, hogy még lesz lehetõsége, de nem ma, amikor csak hazudni tudnék neki és legfõképpen õ nekem, hiába õszinte az érzelem a szemében. Reggel végülis Malacka miatti mosollyal feküdtem le több, mint 26 óra után, hogy most meg a gond várjon rám, mert itt vannak a gátak, a nem az én gátjaim.  
ÉS egy elhatározás, egyenlõre, hogy csak maradjunk egyszerûen abban, hogy idõnként csinálunk együtt valamit, hogy ne történjen semmi, mert felõrölnek a történések és a mellette lévõ érzelmek. A nagy kérdés pedig:
Hogy lehet már az elején szenvedni egy kapcsolattól, holott még nem is létezik???

Címkék: üvegkalitka
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr595972417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása