Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2011. március 08. 13:20 - Bodacsogár

Archiválás - újraértelmezés - Zigmund - saját

Megérkezett - és? Akartam élvezni.

- el is tûnt - múlt hét, Elveszett. A múlt bája okoz kielégülést.

(amit) vártam. akaratlanul nem akartam

Remélhetõleg Sárgult képek szagolják a jelent.

az idõjárás ilyen, már Élveztem

marad még sokáig. Erõszakoltak hangszert, elfogyott, nem él

Ha már úgy, a tisztelet a hálóban

is a héten, élvezetet látni egy hangszer

van semmire, megakartam nem akarni!?

akkor? szól - szerelemrõl: a tisztelet

legalább lepjen, nincs szó holnapról. - Pillanat.

el mindent, egy gyönyörû hangszer sincs

(és csak essen, Jogtalan klimpírozás a testen, a testemen.

essen, Testem

essen...) Ényém a múlt század!

...akkordjai az élvezetemben.

Címkék: üveggolyó
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr295971969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása