Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2011. július 09. 12:06 - Bodacsogár

Az akaratom a vízen lebegett - közhasználatban

A fejünk a víz felett lebegett, nem tudom, hogy volt-e testem, nem is volt lényeg, nem is kellett, mert fejem az volt és a víz felett lebegett. Tudtam, hogy csak akarnom kell és elsûlyedhetek, amikor csak akarok, de valami visszatartott. Lent nem volt semmi, a víz sem, de a fejem a víz felett lebegett. Négy fej tartott egy pallót, négy fej lebegett a víz felett és azon egy palló, talán én voltam az egyik fej, mert a fejem a víz felett lebegett. A fejem csak úgy, egymagában a víz felett lebegett társaságban. Egy eszköz volt a fejemen, ami megtartotta a ránehezedõ embereket. Ráléptem a fejre, talán az én fejemre léptem rá, ami a víz felett lebegett, talán testem sem volt, de a víz felett lebegõ fejemre ráléptem. Néztem a többi víz felett lebegõ fejet és haragudtam, mert a fejem még mindig a víz felett lebegett.

Címkék: tükörkép
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr205971731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása