Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2012. február 21. 21:43 - Bodacsogár

Hogy kapott ádám más helyett álmos pofont

Kiosztottam egy pofon még a múltkori buli alkalmával. Volt jogom hozzá, még az este elején megegyeztünk róla. Persze azt hitték, hogy majd valami lányos kis legyinés lesz. Ha lett volna fal, az adta volna a másikat. Az én kezem is belefájdult, de nem panaszkodtam hiszen aki kapta annak egy hétig fájt a másik füle tõle. Jól esõ érzés volt kiosztani, beleadni apait anyait, az elmúlt évek bajait, álmosait. Elõtte a srác, aki nagyon tetszett és igazán jót is szórakoztunk, viccelõdtünk, szívbõl nevettünk, bujócskáztunk, egyik pillanatról amásikra elém állt, hogy ismerek-e álmost. A lábam is földbegyökerezett, megállt a zene, és egy pillanat alatt minden érzés ott volt, ami addig lement és, amiért ideköltöztem. Nem tudtam megszólalni, majd annyit közöltem vele, hogy ez nekem fájdalmas téma. A zene újra lüktetett és ismét ott voltam a múltat magam mögött hagyva, ismét vidáman egy újabb tüskével a szívemben és tudva, hogy nem fogom keresni a srácot. Visszamentem az ismerõsökhöz és a tüskét kihúzva a szívembõl, a 4 év álmosomat összeszedve lekevertem a már megígért pofont. Más helyett kapta a saját megérdemelt pofonját. Hiányzik, hogy ismét egy olyat adhassak. Megkönnyebbültem akkor. Egy kis panasz 4 év havában. Véget vetettem, továbbmentem, visszafordultam és megköszöntem, szerelmet törtem.

Címkék: üvegvilág
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr1005971331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása