Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2012. március 22. 13:59 - Bodacsogár

Rendszerezõ

A régi problémáimnak ma már nyomait sem találom, újak léptek a helyébe. Az új környezet, az új élet, a változás hozta ki belõlem. Olyan gátlásokat kell leküzdenem, amik a saját bzonytalanságom miatt van és nem vagyok benne biztos, hogy képes vagyok megcsinálni. Küszködök azzal, hogy idegeneket kell megismernem, de mikor már találkoztam velük, minden elpárolog. Mégis, nehéz átállni vagy csak éppen neki kezdeni. Érzem, hogy más vagyok, hogy megváltoztam. Egy valami változatlan. A Föld még mindig kicsi, én még mindig nem férek el rajta, még mindig ott vagyok mindenhol. Új érzéseket tapasztalok, tapasztalattal segítek. Szenvedély, vágy, hülyeség, ritkaság, blokkolás, gátak, felfedezések, kisautók, istik és pistik, új képek, új barátok, új zsiráfok és új álmok.

Címkék: üvegvilág
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr865971306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juszticia 2012.03.23. 00:18:23

Minden kezdet nehéz....Mondják a rettentő okosok! Azért én drukkolok neked! Még valami! Ha Te nem közelítessz, talán a másik ember azt hiszi, kevés neked. Bocs! Nehogy megharagudj rám! Tudod, kétségbe vagyok esve, mert a lányom elmegy, de hát nem mutathatom.. Te pedig tudom, hogy érted! Mindenhol félmondatokban beszélsz. Én is. Ági
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása