Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2012. július 22. 21:35 - Bodacsogár

A szemétrõl jutott eszembe

Néhány dolog olyan idegen lett számomra. Csak mosolygom magamon, hogy valóban ahhoz/azokhoz ragaszkodtam. Ránézek egy ilyan dologra és csak viccesnek érzem, fõleg, hogy némelyik mennyire fontos volt számomra. Azt hiszem ez tükrözi leginkább azt, hogy mennyire megváltoztam, átértékelõdtem, korszakot zártam, újjat nyitottam, megújultam, kifordultam. Éveken át mondogattam, hogy ez fog történni, és amíg mondogattam, észre sem vettem, de valóban megtörtént. Betegebb és boldogabb vagyok. De a gúnyt nem bírom eltûntetni, alattomosan kitör a világba, irányíthatatlanul tükrözve gondolataim egy-egy gyújtópontyát és rá kellett jönnöm olykor azt, hogy mennyire lenézek tulajdonságokat, dolgokat, tetteket, legritkábban embereket. Szeretném hinni, hogy nem vagyok ilyen. Csak az hülye értékrendem, ami miatt a lenézés gúnyban tüntet a hülyeség ellen.

Címkék: tükörvilág
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr175971054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juszticia 2012.07.25. 21:18:42

Ebben egyetértek veled! De ez azt jelenti, hogy öregszünk? Nem hiszem. Csak változunk, mint a körülményeink is. Már nem az a fontos, mint régen, de azért még akadnak fontos dolgok. Te fiatalabb vagy, mint én, de hát én csak mostanában (úgy tíz éve) vettem észre, hogy rohan az idő!....:( Így én már megengedhetem magamnak, hogy lenézzek dolgokat. Ezeken mosolyogni szoktam, bár nem túl szép még ez sem. Nem tudhatom az indítékot. Sajnos abban a korban vagyok, amikor már ez jobban érdekel. Örülök, hogy olvashattalak megint Bodacsogár! Szeretettel; Ági :)

Bodacsogár 2012.07.25. 21:33:07

Nem olyan nagy dologról van szó, nem is vagyok az a típus, aki lenéz és érezteti, élethelyzettől függ, apró eseménytől, lesz belőle egy gondolat és már itt is van. Per pill a háttér: egy ismerősömmel futottunk össze Ikonnal. Ikon előzékenyen elengedte, engem meg meglepett, hogy meg sem állt egy hogy vagy erejéig sem. Nem esett rosszul, de a mögöttes ismeretség miatt örültem volna. És egy gúnyos mosoly volt erre a válaszom, mit Ikon jegyzett is rögtön. Ez az érdektelenség váltotta ki a fenti posztot, lenézést, gondolatmenetet és hogy nem vagyok olyan ember, aki ezt az érzést mellőzni tudná hiába szeretném. De próbálkozom

Juszticia 2012.08.14. 22:20:01

Bodacsogár, örülnék, ha ismernéd azt a filmet, (szenzációsan jó!), amiben Ingrid Bergmann a főszereplő, és a férje elhiteti vele, hogy nem lehet normális. Sajnos nem jut eszembe a film címe, de most épp így érzem magam! Egy festői (direkt az i!), csoportban ezt csinálták velem. Töröltem magam két csoportból is, de a kutya sem kíváncsi, mi is az igazság. (Ez nem igaz! Egy kedves régi ismerősöm megkérdezte!) :))) Ebbe is bele lehet halni, hidd el! Na meg azt is, hogy azért vagyok az olvasód, mert kedvellek, bár néha nehéz megfejteni az írásaidat! :) Remélem, ennél csakis jobb jöhet már! Ági
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása