Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2012. szeptember 14. 22:15 - Bodacsogár

Sötét éjszaka volt, mezítláb figyeltem a függõfolyosón

Már mélyen aludtam, mikor a kaputelefonra riadtam. Kábán szökeltem, hogy felvegyem. Beleszóltam, hallo. Nem érkezett válasz, háttérben az utca zaja, egy csapat ember és tõlük nem tudom, hogy függetlenül Ikon hangja. Nem vagyaok ebben biztos, lehet sak odahalucináltam. Szólongattam a valakit és barátságosan közöltem, hogy habár úgy néz ki be nem akar jönni, azért kinyitom az ajtót. Senki nem jött be. Már abban sem vagyok biztos, hogy valóban megtörtént.

Címkék: üveghomok
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr755970952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása