Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2012. szeptember 19. 18:58 - Bodacsogár

nem menni

hiányzik. kezdem fölöslegesnek érezni az ittlétemet, mennék a városból, mennék az országból, de õt nem hagynám itt, ideköt. jobban ideláncol, mint gondolná. évek alatt jött az elhatározás, hogy menni kell és most mikor megérett már nem tudok, kicsit börtönbe zárva érzem magam, fõleg mikor nincs is velem mégis itt vagyok. de most csak hazamennék anyuhoz. ott mindig jó gondolatok születnek. rendbe rakódnak a dolgok. nem tudom, hogy hogy viselné, ha mennék, csak egy másik városba és nem örökké csak egy kicsit hosszabb idõre. nem tudom, én hogy viselném, hogy nincs ott velem.
 

Címkék: tükörhomály
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr625970936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juszticia 2012.09.21. 00:59:56

Bodacsogár! Én tudom, hogy viselné, illetve gondolom, mert a lányom is ezt emlegeti nekem! Iszonyú érzés, de megértem! Mert mindenkinek a saját életét kell élni! Nem az enyémet, nem az apjáét! És nem lehet mindig, mindenkire tekintettel lenni. Ismered a sorsom egy részét, nem könnyű most sem az életem. De a gyerekem fontosabb! Ha ő úgy látja, hogy menni kell, én nem fogok tiltakozni, mert leginkább boldognak szeretném látni! Mindig mondtam, hogy a nappalok után mindig ott van egy egész éjszaka bőgni, ha fáj valami! Nem kell arról senkinek sem tudni! Menj, ha az az utad! És legyél nagyon boldog Bodacsogár! Ági

Bodacsogár 2012.09.27. 09:54:35

Édesanyám már évekkel ezelőtt utamra bocsátott, tudja, vissza is térek mindig. Ez a poszt nem a szülőmről szól.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása