Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2012. november 08. 22:32 - Bodacsogár

egy hosszú nap estéje

az ilyen napokon, mint a mai is, félek lefeküdni aludni, mert szinte azonnal elalszom és már reggel is van. az éjszakából alig marad meg valami, csak a vágy hogy még aludni kellene, ami nem egyenlõ az álmossággal.

Címkék: üvegcella
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr925970828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kékmajom 2012.11.09. 00:24:16

Hogy én hányszor érzek ugyanígy... Bevált módszer volt nálam, hogy beüzemeltem számomra tetszetős rádiót és az szólt végig, amíg aludtam. Felületes alvás garantálva, de a felkelés nem volt olyan borzalmas és legalább volt valami zenei aláfestés. A villanyszámla az más téma persze, de tényleg bevált. De volt amikor kb 20 percem volt az alvásra, akkor bakelitet raktam üzembe és az is elég jó volt.

Bodacsogár 2012.11.09. 16:29:12

az az igazi recsegős bakelit, na arra én is tudnék aludni, de másra nem. de az is múlt enyészetébe veszett már.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása