Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2013. február 25. 14:23 - Bodacsogár

paradoxon


gyûlölöm a magányos alkoholistákat az elhagyatott vidékszéli utolsó kiskocsmából hazafelé tántorogni. mindig beijedek tõlük. az utolsó vonattal jöttem, zuhogott az esõ és senki nem jött ki értem az állomásra, minek is, ha már beteg, legfeljebb mégjobban az lesz. ballagtam a már említett széles kis utcán. messze egy alak imbolygott felém tartva. azon járt az agyam, ha én kiszúrtam õt, biztosan õ is hamarosan felfedez. ahogy közeledtem egyre jobban az út közepe felé vitte a matróz járás. reméltem hogy hagy csak úgy elmenni. két lépéssel már túl voltam, mikor rámordított. megdupláztam a lépések számát. ordított utánam. vissza sem mertem nézni, tudtam, ha megfordulok elindul utánam. akkor fordultam vissza, amikor már majdnem a zárt sarki kiskocsmától nem messze megtaláltam a harci sérüléseket szenvedett kétkerekûjét az út szélén hagyva. szomorúnak és szánalmasnak éreztem az egészet, a vályogházból átalakított kocsmát, ami este 8-kor bezár, a kitörött elsõkerekû kontrafékes, micisapka üléshuzatos biciklit, a fura majdnem vidéki városszéli faluszerû utcát és az egyetlen részeget, aki már délben nem tudot magáról. hazaballagtam és édesanyám kezébe adtam az egyik átszállás alkalmával két sín közül felszedett szív alakú kavicsot.

Címkék: Tükörszilánk
4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr305970661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sany_85i 2013.02.25. 14:29:13

buzi geci

CsCat 2013.03.10. 21:38:47

Sany_85i, sajnálom, hogy impotens vagy, részvétem. *** Nagyon szépen, igényesen fogalmazol, és a blog stílusa is magával ragadó! :) Jó téged olvasni, így tovább!

Bodacsogár 2013.03.11. 19:18:43

nagyon szépen köszönöm... :D

Kékmajom 2013.03.12. 14:26:27

Hüpphüpp.. Még vagy egy hete bekommenteltem hozzád eme íráshoz, kinyílvánítván határozott tetszésemet, csak elveszhetett valahogy az éterben, vagy el sem küldte az okos operám. Szóval így utólag is érezd magad megdícsérve.:) Nagyon meg tud fogni az ilyen hangulatos iromány és még a vége is elég ütős lett. Egészen filozófikus hangulatba hozott. Amúgy gyakran ilyen problémás a hazautad?
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása