Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2013. április 07. 11:42 - Bodacsogár

perverz félcipõ tolvaj

komolyan kezdem azt gondolni hgy el van átkozva ez a nap/hét/mittudomén. kezdõdött azzal a hülye értékeléssel, ami nagyobbra lett fújva mint ami valójában, de legalább ponot tett a mehetnékes szándékomra. nem különben az egyik felettesem hozzáállása, holott az összes többi csoportvezetõ két kezét összetenné, ha hozzájuk tartoznék, mellesleg nem csak õk, hanem én is. majd önsajnálatombõl valahogy kikapartam magam és nekiláttam porszívózni, de gép egyszercsak nagy füstgomoly között megadta magát. ennek köszönhetõen rájöttem, hogy eltûnt a kedvenc pár cipõm fele, amit sejtek, hogy kinél van, szóval legalább ezt kapjam vissza, hamár a többi alapvetõen el van cseszve velem együtt.
de legalább ezt a nyamvadt krómot megbibirkásztam hogy a sokkvév ne omoljon össze folyamatosan, ami miatt használhatatlan az egész böngészõ. valamihez legalább nem vagyok hülye.

Címkék: üveghomály
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr215970610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kékmajom 2013.04.10. 05:10:51

Hm.. nem szeretem az olyan munkahelyeket, ahol látványosan értékelik az embereket, igaz legalább lehetőség van valamiféle karierre (elvileg), de nagyon szét tudja húzni a közösségi szellemet és alapot ad az egymás közti marakodásra. Mindenesetre nem hiszem, hogy benned van a hiba, csak mert azok a francos csillagzatok nem szerencsések. Akadályokba szerintem azok ütköznek a legtöbbször, akik próbálnak elérni valamit az életben, és te küzdesz.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása