Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2013. április 07. 08:34 - Bodacsogár

plüssbillentyûzet

mai napom nagy kérdése: miért álmodtam Zigmunddal???

a könyvtárban voltam. hülye plüss állatos billenttyûzetek voltak a gépeknél. Z mellett volt egy hely, szóval odaültem, de nyilvánvalóan ez neki nem tetszett. szóval csak elmentem valamerre egy kicsit és reméltem Zénével nem futok össze. Jó kedvem lett, mert tudtam új munkám lesz. Mire visszamentem Z sehol, pedig könyvtári éjszaka volt és mintha meg is lett volna beszélve, hogy megvár. Szóval a hátsó lépcsõházon keresztül indultam le, ahol egy ruhaüzlet is nyílt.

A valóságban pedig valóban munkahelyváltásra készülök, remélem össze is jön. Z pedig már régóta nem szerepel azon emberek között akivel tartanám a kapcsolatot. Szomorú sorsa ez egy emberek között lévõ kapcsolatnak. A könyvtár sem az életem része már. MOndhatni továbbsodródtam.

Címkék: tükörvilág
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr65970612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása