Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2013. augusztus 16. 22:41 - Bodacsogár

a férfi a nõ nélkül?

kellett letölteni gépre lan drivert, mert nem volt rá szükség így nem lett telepítva, most hogy nincs router átmenetileg kell a kábeles csatlakozáshoz. Ikon keresi kutatja, hiába mondom, hogy a gép gyártjának honlapjáról lehúzhatjuk gyorsan a dolgot, nem alternatívák és kínai szerverek, más mikor vörös volt a sok reklámtól, felmászott az origin honlapra és 2 perc alatt meg volt, amivel fél órát küzdött. meg volt hát a driver, már csak csatlakozni kell, kiírja a pici masina, hogy kábel nincs bedugva, jó akkor elkezdi nézni, hogy mit nem állított még be, még mielõtt ez is egy fél óra lenne, gondoltam egyet, kivettem a kábelt, elõvettem egy új utp, bedugtam és voálá megolda, net fut, pici gép mindenre felkészítve. mosolyogva köszöntem meg az informatikai/hálózatépítési segítséget.

Címkék: csirkeláb
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr375970462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása