Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2013. szeptember 07. 13:08 - Bodacsogár

betegõr

péntekre teljesen lebetegedtem, szóltám hát Ikonnak, hogy mégsem megyek semerre, hanem otthon nyomom az ágyat. délután átjött, nem pusziltam meg, nehéz volt így a délután, hogy egy puszi sincs. leült az asztalomhoz és nekiállt dolgozni, én meg csak aludtam, egy óra múlva ébredtem a torkomat szorító köhögés miatt. mosolyogva nézett, megkérdezte, hogy érzem magam. nem válaszoltam, mondta kipirultam. igen, nagyon melegem volt. kiment a fürdõbe, megmosta a kezét, jó sokáig tartott mire a vizcsobogás abbamaradt. visszajött és hátamat az ölélelésébe húzva feküdt mellém. hideg kezét a nyakamra és a fejemre tette. jól esett hûtött. majd visszült még befejezni a megkezdett munkát. lassan jobban lettem, késõre járt már mire indult, hogy a feladatot leadja, valamivel én is jobban voltam.

Címkék: üveggömb
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr825970444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása