Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2014. május 29. 20:21 - Bodacsogár

végrehajtás

szóval hát jövök haza a tréningről és éppen nagyon magyaráztam a kolléganőnek, ami még mindig visszhangzott a fejemben még akkor is amikor szétváltunk. és akkor megszólított egy kék egyenruhás BV, totál az jött le, hogy hallotta a beszélgetést a kolleginával a fodrászról és a csekkbefizetésről, mivel még az én fejemben az visszhangzott, de rá kellett jönnöm, hogy azóta legalább 5 perc eltelt és a BV-s fazon másfelől érkezett. szóval csak annyit akart, hogy elmennék-e vele egyszer valamilyen "kötetlen programra". nyilván megemlítettem Ikont, még egy pár szót beszéltünk, amiből leginkább az derült ki, hogy nem büszke az egyenruhájára, ami szerintem gáz, mert ha ő jól végzi a dolgot, akkor a legalapabb jelképét igenis méltósággal és becsülettel hordani tudni kell. szóval csak elköszöntünk és már nem is visszhangzott semmi a fejemben. a csekkbefizetésnél pedig a mappámról jött rá az ügyintéző, hogy valaha kolléga voltam.

Címkék: üvegházhatás
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr596229972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása