Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2014. június 17. 21:20 - Bodacsogár

teljesen kétségbe vagyok esve, rettegek. élete legnagyobb lehetősége és nem akarom, hogy elveszítse, azt akarom, hogy kihasználja, éljen vele, legyen boldog, elégedett. csak ma ahogy beszélt, már nem láttam azt, hogy én hogy kerülnék a képbe, talán már nem is vagyok a képben. agyam próbálja sorakoztatni, hogy de még fontos vagyok neki, hiszen meséli, hiszen a kikérdezésem nélkül nem mondott igent, csak nem akar magával vinni a próbaidőre, 3 hónapra, csak azt tervezi, hogy majd hazajön jogsit csinálni és akkor majd lesz valahogy, csak addigra el leszek felejtve félek. és megint én vagyok beáldozva ezzel érte, magyarul megint én szenvedek, hogy ő megkapja a lehetőségét. és ez a nagyobb fájdalom számomra.

Címkék: üveghomok
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr456318480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása