Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2015. január 22. 12:07 - Bodacsogár

fene bele

Szóval még mindig a saroktolatással szenvedek. A héten már ráéreztem. Ment is volna. De amikor megláttam az oktatót, rögtön tudtam, hogy ez az óra megint egy kalap kaki lesz. Beszólogatott, bár próbálta mérsékelni magát,de pont elég volt ahhoz, hogy beidegesítsen és akkornyilván nem megy. Mindenemet összeszorítva kezdtem neki. És csak szólogatott be. Majd nyilván megint jöttek a könnyek. Mondtam, hogy nem megy mumus és idegesít. Akkor kitalálta, hogy y megfordulás. Ami meg mérföldekkel jobban megy, mint ez vagy 5 óra után. És utána nagy hirtelen kitalálta, hogy én parázok a dologra. Persze hogy igen,mert ráparáztatott.

Címkék: üvegcella
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr727097307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása