Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2009. október 15. 17:54 - Bodacsogár

Köszönöm a zenét

Kinyílt elõttem az ajtó. Felmentem a lépcsõn, benéztem a fülkében ülõ õsz fazonra. Most rá van bízva azéletem. Leültem hátrébb, szemmeltartottam a fülkét. Egy keresztezõdésnél miközben a busz lassított a férfi kiszállt a fülkébõl, de a jármû ment tovább. Csodálkoztam és nem féltem. felötlött a kérdés, hogy hogy nem szabadult el a busz vezetõ nélkül. Váltott a lámpa, mentünk tovább, megálló. A sofõr leszállt. Elfogott a kétség, már nincs is a jármûvön, nem vezeti senki, meg fogunk halni. Mentünk tovább. Végállomás. Elõl szálltam le, hogy megbizonyosodjam. Egy fiatal srác ült ott. Leesett...cseréltek. 

Címkék: tudatmodosul
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr735972955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása