Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2010. április 01. 13:52 - Bodacsogár

Becsületbõl hálával intimfizetség - megvett - konzumkurva

Könnyedén adtam neki magam. Folyamatosan akarta, de már jóideje nemekkel válaszolok. Most úgy gondoltam, hogy megérdemli az eddigiekért. Hozzámért és kívántam, bár az hittem õt már soha többet, és mégis. Vágytam rá, a melegségére, a méretére, az ölére, hogy bennem-velem legyen. KáeLre vágytam és valószínûleg teljesült. Váltott a kép és már nem is emlékszem, hogy folytatódott az álomfilm. Ismét sötétség. Kövekezõ snitt a valóság.

Címkék: fúzió
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr995972655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása