Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2011. március 24. 14:07 - Bodacsogár

Epikrízis

Nem is tudtam, hogy kihez forduljak. Csak mentem volna, de nem maradtam meg ott, ahova jutottam. Forgolódtam és csak arra gondoltam, hogy nem akarok a legfelsõbb szintre visszajutni, lentebb akarok kerülni, soha fel nem ébredni. És csak mentem, nem maradtam. Vágytam a napsütést, de a napon fuldokoltam a melegtõl. A vörös függöny felerõsíti a fulladtságot. Könyvet kerestem, ami a téves hívással kezdõdött. Kénytelen voltam maradni, a felszínre kijutni, a szinteket elhagyni és fázni a vibráló melegben.

Címkék: Üvegváros
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr955971942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása