Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2011. június 26. 12:27 - Bodacsogár

Mindig is teszem a választásom a csodákba

Jó volna megmaradni abban a világban, ami bennem él, amit én alkottam, ahol a csodák még a fizika törvényei közé tartoznak, már múlik, folyik ki az újjaim közül, a homokvár már összedõlt és légbuborék is szétroppan. Nem tudom elengedni a választásom, hogy ott volt a lehetõség és nem döntöttem jól, hagytam elillanni, ahogy mindig is teszem, mert buta vagyok, végtelenül buta. Nincs rá lehetõségem, és tán már nem is lesz. Hamis az egész, én pedig nem omlok bele a csodákba, ahová tartozom.

Címkék: tükörsík
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr945971751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása