Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2014. november 28. 01:49 - Bodacsogár

érzelmi zsarolás, meghibáztatás

persze, nem beszéltünk, rohantam haza, hogy legalább a hangját elkapjam. üzenet vár, hogy akkor már ma sem? de csak csütörtök nyelvóra. hát miért olyan nehéz ezt megjegyezni, már 2. éve  hogy ez a heti menetrend. nem hívott, én őt igen, nem vette fel, összekoccantunk. nekem fájt, hogy egész napot azzal vészeltem át, hogy tudtam majd este legalább vele beszélek és akkor még egy hogy vagyot sem kapok. elsírtam magam. hagyni akart, de tudtam megbánja. nem hagytam. ő sem, hibáztat, neki is rossz napja volt. csak nem tudom, nem érzem, hogy át fogja-e gondolni. nem akarok vele beszélni. most nem. 

Címkék: üvegcella
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr856939297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása