Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2012. április 17. 18:39 - Bodacsogár

Foganat

Megint új elhatározásom van, de errõl most babonából nem szólok. A lényeg, hogy durvára sikerült a csütörtök este. Nem is akrtam patikába menni, le is akartam beszélni róla mindenkit. Ennek meg még egy korábbi története van és nincs köze hozzá tulajnak. Szóval még egy héttel hamarabb Is vérig sértõdött, mert nem vettem észre a patikában a túlsúlyos testét, amikor megérkeztem és még utána sem sokáig, csak mikor már indult. Jól be is hisztizett üzenetben és elõvette a férfiakra oly jellemzõ érzelmi zsarolásos taktikát. Hát nem jött be a dolog és jól leoltottam. PErsze közölte, hogy a legközelebb is ott lesz és várni fog szeretettel. Hát ezért nem akartam menni, mert még a végén azt hihette volna, hogy miatta megyek. Persze a srácok rábeszéltek, hogy menjek, és késtek is egy órát. Meg is történt a baj azalatt, míg rájuk vártam. Pultoslány kérdezte, mikor leültem, hogy ismerem-e a hátsó asztalt, emrt inetegetnek. Fogjuk rá, de NEM ÜLÖK ODA. Majd késõbb odacsalt az óriás pocakjával, hogy fel sem köszöntöm. (Szülinapja volt.) NEEEEM!!! Minek??? A sajátomat sem ünneplem, akkor meg a másét miért tenném? Majd megpróbált a sérelmeivel elõállni, hátha élõben jobb belátásra bír azzal kapcsolatban, hogy a figyelmetlenségem direkt volt ésnem véletlen. Csírájában fojtottamel a hülyeséget és megszégyenülve kullogott vissza a helyére. TiCo.-val meg közbenjól kitárgyaltam onlájn, hogy mindig a legjobb alkalmat találom meg arra, hogy a leglehangolóbb lehessek. Közben tulaj ismét megpróbálkozott. Nem jött össze neki. Majd pedig magam elõtt égtem be és ezt a részt hagynám is, hiszen csak az átlagos iszákos esték egyike volt és nem is volt ciki, csak az új életmódomba nem illett. De legalább hazamentem és elhatároztam.

Címkék: üvegvilág
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr845971286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása