Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2013. február 17. 18:09 - Bodacsogár

kíbertérbe sétálva

elaludtam a tron közben. alahogy már az ágyban voltunk. csak a fényre emlékszem és hogy mond nekem valamit, amire azt válaszoltam hogy szeretlek, talán meglepõdött, kérdéssel válaszolt rá, amire annyit mondtam csak, hogy nagyon, mint nagyon szeretlek. késõbb visszagondolva már egyáltalán nem vagyok az egészben biztos, de ébren biztosan ki sem mondtam volna soha. gondolom így nagyobb ereje van ennek a vallomásnak. egész éjjel a karjában aludtam, egy percre el sem engedett, talán emiatt, talán nem. mindenesetre errõl többet szó nem esett. 

Címkék: üvegszilánk
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr185970680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása