Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2013. június 26. 17:57 - Bodacsogár

nade milyen is???

azért kíváncsi lennék, hogy hogy képzelnek el az emberek engem. elég sok emberrel beszélek telefonon, akit életemben nem láttam, jó lenne tudni, hogy kit képzelnek a hang mögé külsõre vagy nekik is csak egy szám vagyok egy hang test nélkül, mint nekem õk. vagy itt a bloggerek és rinák. akik sok esetben nekem csak valamilyen billentyû kódkén járnak a fejemben vagy nullák és egyesek kombinációjaként, csak nagyon néhányukról van elképzelésem, ami 3 dimenziósult a fejemben. hiszen ki tudja ki lehetek. lehetek kicsi vagy nagy. kövér vagy sovány. cicababa vagy pattanásos vénlány. egyszerûen csak bármilyen. itt nem én vagyok.

Címkék: csirkeláb
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr565970522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása