Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2013. szeptember 01. 19:46 - Bodacsogár

mikor kívánsz/kínálsz már meg végre?

nehéz volt a szíve, nem mertem rákérdezni, hagytam hagy menjen az idõ, kiment elszívni egy szál cigit, nem mertem utána menni. jó sokáig tartott. majd belépett. leült velem szemben, átgondolta, csak a kérdésre várt, feltettem. nehezen belekezdett, elmondta, hogy ez most nem jött össze. elébe mentem a gondolatnak és megnyugtattam, figyelj semmi baj, most még ez nem jó, tóljuk el addig amíg igazán készen nem állsz/állunk a dologra. le se esett neki, csak sokára fogta fel, hogy nem probléma, lassan gurult ez a teher le róla. még kellett egy kicsit segíteni, hogy felszabaduljon. nem engedtem hogy irányítson, átvettem felette az uralmat. semmit nem tehetett nélkülem. könnyû volt most neki így szerelmeskedni, minden egyes kérésem engedte õt el, tüzelte jobban a kedvét, majd csak ráébredt a megsemmisülésemben, hogy többet gondolt az egész szituációba és csak megnyugodott, hiszen lesz valahogy, levett magáról, megfordította a helyzetet és csak élvezett. gondtalan délelõttre ébredtünk.

Címkék: üveggömb
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr615970452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása