Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2014. január 16. 21:23 - Bodacsogár

hideg szél fúj

leforrázva éreztem magam, már amikor a város nevét megemlíti, kavarog a gyomrom. hiszen akkor is így kezdõdött, elõször csak átment éppen alig elõtte szól, majd még egyszer és már nem volt többet velem. csak mondta, hogy tervben van, de nem biztos, de holnap már menne és nekem egész héten meg sem említette. és csak nem éreztem magam biztonságban, hogy megint ugyanaz törlénik meg, nem lesz velem többet sem. és meg kellett beszélnem, hogy beszélje meg velem és csak megsértõdött, pedig megint nem fújtam nagyra, csak megijedtem. és mondtam, hogy ez nekünk nem megy most és biztos, hogy mást hitt, így mondtam, hogy ez a beszélgetés és erre már nem vagok képes, mert egész nap rosszul éreztem magam és lázas vagyok és csak azt nem értem, hogy meg sem hallotta és nem kívánt jobbulást, csak kicsit kioktatósan szivemnek hívott. de én még mindig lázas vagyok és csak egy csöpp törõdésre vágyom, meg megértésre, mert ha van kedvem, akkor elmegyek a munkatársakkal nem pizzát enni. és csak a könnyem csöpög megint, mert lázas vagyok és nem figyel rám most.

Címkék: üvegketrec
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr675970302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kékmajom 2014.01.19. 13:27:26

Szia. Ez szomorú.:( Csak tipp, de gondolom támadásnak vette azt szándékodat, hogy meg akarod beszélni ezt vele. Talán nem akarta megvárni, hogy nemleges választ kapjon tőled. Ha így van és hárít, akkor általában a figyelmesség sajnos háttérbe szorul. Ez a helyzet talán akkor javulhat, ha eléri a kitűzött úticélt. Persze megint magamból indulok ki, szólj ha hülyeségeket beszélek. Remélem hamar jobban leszel és hogy javul ez a helyzet. Mindig szomorú dolog azt olvasni, hogy nem vagy jól.

Bodacsogár 2014.01.19. 15:43:09

Szia. Utólag Kiderült, hogy Kevésbé volt biztos, ezért halogatta az említést. De átjött beteget őrizni amúgy, csak még nem volt időm losztolni.

Bodacsogár 2014.01.19. 20:12:56

plusz még annyit, hogy mikor ilyesmiről írok, azok kisebb zörrenések, amik talán kellenek is, csak nekem jelentik akkor abban a pillanatban az összeomló világot.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása