Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2014. február 16. 19:54 - Bodacsogár

alapötlet jó, a körítés romlott

munkatársam felcsapott fundamenta értékesítõnek egy olyan világban, amikor a saját lakás nem lukszus, hanem békjó. gyorsan pattintottam is. már rögtön egy órás megbeszélést próbált szervezni velem, ugyan nekem nincs fundamentás, de gyorsan behazudtam egyet, ami félig igaz is, mert egynek a kedvezményezettje vagyok, szal még osztottam egy kicsit a fundamentával összekötött hiteleket és koppintottam, miután rákérdeztem nála, hogy az értékesítés alapfeltétele, hogy tudjuk kinek adunk el és mit, szóval nem egy szakmabelit etetek be, magyarul elõbb készüljön fel a háttérbõl és utána lehet próbálkozni. utálom a pénzügyi termékek értékesítõit.
Ikonnak meg jól sikerült a szülinapja, 3 sorsjegy plusz egy biciklis kesztyû. ja meg nagy mosolyok és persze egy üveg bodzás pezsgõ. most meg csak olyan egyedül érzem magam a vasárnap esti magányban. 

Címkék: szféra
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr645970289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása