Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2014. április 13. 21:39 - Bodacsogár

százholdas pagony

mert, hogy akkor tudok én is indulni bevásárolni, amikor a körúton éppen motoros (fel)vonulás van éppen rendőri kísérettel, éppen csak a szemben lévő áruházig kellett volna átaraszolnom, ha nem élveznek elsőbbséget. vártam és néztem, vagy negyed órát. de legalább a végén sorra vonultak a nyúl és az oroszlán motorvezetők. ekkor nyugtáztam, hogy csak érdemes volt végig várni.

nyilván az áruházban már a válogatott állatok jelentek meg, én hibám, minek megyek egyáltalán nappal vásárolni. 

Ikon pedig jelezte, hogy kisebb a fenekem. majd egy hónapig szívatott azzal, hogy nőtt a hátsófelem, nem tudtam eldönteni, hogy komolyan mondja-e, de most kiderült, igen. viszont legalább visszaállt az eredeti állapot, mellesleg, én észre sem vettem a súlyingadozást.

Címkék: szféra
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr696026514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása