Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2009. október 07. 11:12 - Bodacsogár

Mézes csoda, narancs álom

Volt részem bennük, mármint megkóstoltam az új joghurt különlegességet. Hm, igazán finom. Na jó, nem, de megnyerõ. Viszont a nevük inkább egy pihepuha ágyat jut t eszembe, vagy valami varázsos estét egy téli napon, a melegben... Hm...Ez nem akar kritikus lenni, sem más- csak elkezdtem egy felesleges bejegyzést, a felesleges gondolataimból. Ennyi.
Ami viszont nem felesleges. Elhatároztam magam. Talán távolságtartás és önmagamba fordulás.
Tegnap este meglepett egy furcsa, kellemes érzés valakivel kapcsolatban. Általában biztos szoktam lenni abban, hogy mikor gondol rám és milyen hangulatúak, érzésûek a gondolatai. Valahogy nekem is pozitívak voltak, így biztossággal tudom, hogy neki is, ma vizsont a vár felé jártam. Nem akartam vele összefutni, aztán rá kellett jönnöm, hogy ez nem is lehetséges. Azt éreztem, hogy lassan futnak ki a lehetõségek a kezembõl. Nem tudom, mi van. De majd megtudom. Vagy lemondok róla. Kell ezzel kapcsolatban egy válasz. 

Címkék: pamutzokni
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr335972970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása