Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2009. október 13. 09:20 - Bodacsogár

Száraz zokni, újjatlan kesztyû

Egy hónapnyi õszt kaptunk a nyakunkba mintegy másfél nap alatt és még nincs is vége. Jobban szeretném, ha meleg napsütés fogadna, jobb lenne a hangulatomnak és nekem is, ha nem olyan dolgok szomorítanának, amik már elmúltak. Velük múlok én is. 
Ha becsukok egy ajtót, kinyílik egy másik.
Lassú, kellemes ütem retteg a fejemben. Sikítani próbálok, de a sok szövet nem engedi. Fekete kötött kendõk a kezemen, a fejemen. Nem hallatszok, elhalkulok. Tükörfényes rettegés lesz úrrá rajtam a sötétségben. Kinyitom a szemem. Csak önmagam az. Én vagyok, megesett. A kötések nem engednek magamon kívül, hogy túlélhessek.
Ha kinyitok egy másikat, becsukódik az elõzõ.
Édes parfüm, orromba szivárog. érzem, hogy rólam jön. Nincs visszaút. Szökik, bújik, be a lelkembe. Körülvesz és nem enged. Elvarázsol, a naphoz idomul, esõs, mégis meleg, kellemes illat marad a fejemben.õrületleng körül, nincs sok hátra, elveszejt.

Címkék: mocsárgáz
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr655972959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása