Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2009. október 21. 18:24 - Bodacsogár

Beszélnek nekem, rólam

Hogyan nem bukok le? hogy vagyok külföldi? Jobban. Nem úgy, mint nekem.
 
 
 
Ajjaj
 
 
Bogárcsiga
Várjál hát izé. 
hocika. Megmutatom nekem.
 
Van rá 124 találat.
 
 
Akkor írjad már be.
 
Meg kell néznem.
 
 
Jajj de szép!!!
 
 
 
Néz..........................
 
 
Emlékszem, hogy kértem, hogy csináljad meg. Nem?
 
 
 
Ez nem az.
Szép.
baj.
Kitûzõforma
Nem adja oda.
Megjavítják a technikusok.
Úgy megy.
 
Bogárcsigát letöltöm.
 
A bogárcsigákra nem izgulok ennyire....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr895972941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása