Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2010. szeptember 24. 17:41 - Bodacsogár

Talán reggelire meló után nem egy korsó sör kellett volna

asszem elkaptam ez a most divatos vírust, még annyira nem necces, de pont eléggé ahhoz, hogy az elülsõ homloklebenyi nyomás miatt idõnként a látásom meghomályosuljon, az orrom még nincs eldugulva, de ami késik nem múlik. szervezetem létét most az algopirin és késõbb majd a kamilla és a hársfa tea fogja fenntartani. idõnként elönt a meleg, majd a hideg, de jó tudni, hogy holnap ezt munkában is átélhetem. Édsnek nem említem, hisz rögtön a vitaminokal jönne, pedig a megoldás egy feles az biztos becsukja a szemem reggelig. és msot haldoklás reggelig, majd emberfaragás belõlem és munka, látszatot tartva, hogy egészséges vagyok és tökéletes precizitással tudom elvégezni kiosztott feladataim. csak az arcüregemen ne érezném, hogy lassan telítõdik meg a zöldes-sárga trutyival.

Címkék: muha
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr325972230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása