Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2010. november 12. 12:05 - Bodacsogár

Felebaráti szeretet ~ megdobnak kõvel, önts rá mosogatólét

Szanaszét röhögött rajtam szobám új lakója a rugós testû ló-szamár-zebra, amikor ma reggel hosszú éjszaka után elõször a nóném hívásaim királya csörgetett hét körül, majd kilenckor a szomszéd elkezdte a fürdõszobáját felújjítani. Én persze bosszúból beöntöttem egymás után 3 kávét és nekiálltam mosogatni, ugyan "nem" sejtve, hogy a szomszédnál fog a mosogatlé kifolyni a felújjítás zavarására a padlója kellõs közepére. Persze csengetett is azonban, hogy legyek szíves ezt ne csináljam még vagy egy órán keresztül, mert õk most igenis fürdõszobát újjítanak fel, és persze elfelejtették kiírni, hogy nehogy véletlenül keressek magamnak alternatív alvási lehetõséget erre a reggelre. Összenéztem hát rugós testû ló-szamár-zebrával és gyors fej ill. testbólintás után rányomtam a maxhangerõt a legütõsebb antiszoc elektronikus zenémre és a mosógépet pedig centrifuga állásba kapcsoltam egy gyors mosás utánra a teljes összkép érdekében. És igen még mindig nem szeretem a szomszédokat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr135972135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása