Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2011. május 13. 17:44 - Bodacsogár

Tolongás

Tegnap este kiborítottam a bilit. Beszéltem és beszéltem, majd már nem beszéltem és azóta sem. Elmondtam mindent és hajlamos vagyok a sérülés miatt leépíteni. Kipukkant a buborék és a színek is kiszürkültek, amit eddig nem, most élesen látom. Monochrome.

Címkék: üvegbuborék
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr305971844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juszticia 2011.05.16. 00:58:49

Én is kiborítottam valamit, amit talán nem is kellett volna! És most belehalok egy kicsit!....Nagyon!.... Ági:(

Bodacsogár 2011.05.16. 12:18:26

Túlélhetõ... Már nem bánom, így sokkal jobb és mindenki tudja, hogy mihez tartsa magát. A lényeg csak annyi, hogy a cipõnkre ne kerüljön belõle... Még a végén koszos lesz.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása