Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2011. július 22. 15:11 - Bodacsogár

Tehetetlenül álltam a lépcsõ szélén

Egy kávézó terasza volt, hangulatos, félhomályos, kedves számomra. A kávémat nekem kellett felvinnem a teraszra egy széles biztonságos lépcsõn. Jól esett a korlát mellõl nézelõdni az apró szemû lámpafûzérekre. Majd indulni akartam, de a már csak egy vékony ívelt lépcsõsor volt az ellentétes oldalon. Felálltam és közelebb léptem a lépcsõhöz, de az már csak egy ív volt a magasban. Gyönyörû, szép, hangulatos, kellemes, de félelmetes és veszélyes.

Címkék: üveglekvár
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr995971718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása