Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2012. február 17. 16:42 - Bodacsogár

Fekete csütörtök

Igazából csak a délután. Felgyulladt a serpenyõ alja a gázon. Majd jégtáncolni tanultam egyrészt azt a féllábon történõ siklást egyene tartással, majd utána a guggoló tartású féllábon történõ pörgéses mozdulat volt meg. Közben elfelejtettek szólni, hogy tök fölöslegesen indulok el. Hazaérve pedig csak forró fürdõt szerettem volna, de a csapból valami sárga lé folyt és nyomás sem igazán volt. Nem vállaltam be, de azért igen elgondolkodtam a tényen, hogy mivel a konyhai csap másik vezetékrõl kapja a vizet, esetleg a mosogatóba préselem bele magam, de itt esett le, ha meleg vizet akarok ott is az elõbbi vezeték fogja a szolgáltatni a nyomásmentes sárga vizet. Szóval nem préseltem magam sehova, kiterültem és bosszúból megnéztem a  legfrissebb house-t  csupa kispolgárságból.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr475971336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása