Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2012. május 10. 12:17 - Bodacsogár

2 nap

Eluraltak a kétségeim és a félelmeim. Tegnap óta ezeken gondolkozom. Gyújtottam egy füstölõt és rájöttem, hogy már mindent átgondoltam, a helyzet nem jobb, de könnyebben látom a dolgot. Kicsit szorít a szívem, de egy részrõl nem foglalkozom ezekkel, mert régen is ebbe õrültem bele, másrészt a maga idejében minden tisztázódni fog, hiszen valahogyan csak tudom, hogy valahogyan csak jó lesz.
 
Félelmek:
-minden úgy fog folytatódni, ahogy régen
-mellõzöttség érzése, mert megadom azt a szabadságot, amire szüksége van
-kihasznál 
 
Kétségek:
-nem képes a változásra
-nem vagyok képes a változtatásra 

Címkék: üvegszilánk
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr705971240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása