Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2013. február 18. 22:24 - Bodacsogár

sugárzás - mókuslány - pánik

a reggeli pánikrohamom elmúlt mire beértem munkába, de most hogy itthon vagyok megint kezdõdik, erõsödik. a munkával kacsolatos mindig. mikor indultam haza, a megállóban összefutottam az egyik volt munkatársammal, megkakukkoztam, megijedt. nembántam, hiszen azon a munkahelyen õ is azok közé tartoztak, akik segítette abban, hogy eljes roncs váljon belõlem. most megjegyezte milyen jól nézek ki és hogy sugárzom, rögtön meg is kérdezte, hogy férjhez mentem-e. hát nem, és nem is fogok. ennek örült. nem igazán szeretem az effajta találkozásokat. mindegy. holnap ismét mókuskerék. márcsa az aggasztó, hogy egyre többször pánikolok, pedig amúgy tényleg jól érzem magam a bõrömben.

Címkék: üvegcella
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr985970675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása