Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2013. március 01. 20:40 - Bodacsogár

kísérlet - bukás

összetüztünk. úgy éreztem, hogy a mérleg nyelve felém billen, elsõ körben nem a legmegfelelõbben tálaltam. kértem rá kiigazítást, és a tálalás miatt bocsánatot. megkaptam, hogy generált a probléma, de azért beszéljük meg. bennem akkor indult, amikor elkezdte szóvá tenni, hogy mással is találozom szabadidõmben. eleinte vicces volt, de aztán elkezdtem gondolkozni, hogy miért szánom másra az idõmet. egyszerû, mert nem jön velem, nincs ott és nem történik semmi. gondoltam akkor elkezdem ide-oda hívogatni, hogy akkor ezen változtassunk, de ezeket a random programokat némi hezitálás után lemondogatja, szóval bepöccentem és tálaltam, persze én sírok megint emiatt.

Címkék: tükörkép
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr595970652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása