Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2013. április 01. 19:44 - Bodacsogár

csodaországban

teljesen elvesztettem a fonalat. igazán akartam figyelni az eseményekre, tudni hogy mi történik. minden összefolyik és most nem tudom, hogy mi a valóság és mi az álom belõle. csak válogatom az eseményeket. talán a cigivel kezdõdött, amit az utolsó tepsi kivétele után szívtunk el. nem éreztem  erõsnek. a levegõben fahéj és gyömbér illata keveredett, fázott a kezem mikor a szálért nyúltam. egymás elõtt álltunk. éreztem hogy megbomlik az agyam, fehér tea íze lebegett és sötét, mély csend. az asztalon a friss sütik ültek, sikítottak, hogy kevés, nem elég. egyenesen haladtam mégis úgy érztem mintha a gravitáció törvényei változtak volna. ült az ágyon, szóltam megyek fürödni elõtte, tompított jelenetek futottak, de nem értettem a jelentésüket, gondoltam újra nézem majd, hogy megértsem, mert a film jó. a zuhany alatt megértettem a vízdíj magasságának okát. tisztán feküdtem mellé, a tompított jelenetek váltakoztak, egy szó maradt meg, egy név bébidoll. levette a szemüvegét, az enyémet is a kezébe adtam, elmeséltem az álmaim, a csoki babáról. azt hittem azt álmodom, szeretkezünk, de aztán szeretkeztünk. és csak aludtam, kék fények szûrõdtek át, nyári idõszámítás van, már elmúlt délelõtt. 

Címkék: álomkép
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr375970618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása