Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2013. augusztus 26. 17:38 - Bodacsogár

mert én már megint olyan hülyének érzem magam

szombaton velem volt Ikon, filmet néztünk, ami igazán érdekelt is, de belealudtam. nem tehetek róla gyorsan elfáradok mostanában, fõleg egy szombati munkanap után és még csináltam sütit is neki. nem ébresztett fel, hagyott aludni, ebújt mellém, de hátat fordított, persze álmában átkarolt, mert így kellek neki, de hajnalban az elsõ ébredésnél megint durcásan fordult el. rossz kedvû napra ébredt végül. szeretgettem, de nem enyhült, magában elvolt. töltött nekem a netrõl ekönyveket. majd mikor jött a Hobbit routert beállítani húzta a nyúlcipõt, hogy majd visszajön, ha nem lesz nálam ekkora nyüzsi. lekísértem ahogy szoktam, de nem ölelt át ahogy szokott, csak egy sima puszi és sziával elhúzott volna, nem bírtam ki, rákérdeztem, és ahogy a teljesen elutasító testmozgását láttam, eleredt a könnyem. nem akartam sírni, úgy voltam vele, hogy majd kialussza vagy ha igazán rosszat csináltam elmondja. elõször befenyegetett, hogy nem merjek sírni, majd csak elkezdett gondolkozni, én meg elmondtam, hogy rossz volt ez a reggel így. nem mert mégegyszer beszólni. megölelt, majd elküldtem. ne voltam képes még tovább ott álli. felmentem, és még mielõtt teljesen törött bilifül lettem volna, nekiálltam segíteni routert beálligatni, a bosszú pizza teljesen nyugtató hatással volt és most csak nincs erõm ezzel érdemileg foglalkozni, majd valahogy felkészülök a következõ találkozásra, hogy lerendezzük.

Címkék: tükörhomály
5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr565970457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsu 2013.09.18. 21:53:16

Szia, (másik) én! Egyre durvább.

Bodacsogár 2013.09.19. 17:52:23

hangulatok, néha nehéz kezelni, másra vágyom, ilyenkor nincs összhang és ez nagyon bántó, fájdalmas, de az idő, az a fránya idő, helyrekopácsol, beállít és lenyugtat, összehoz. általános élethelyzetek.

dzsu 2013.09.19. 18:20:55

Egyre nehezebb kezelni, és egyre nehezebben tér vissza az alapállapot, már ha visszatér. Az a baj, hogy az ember megunja. Szerintem.

Bodacsogár 2013.09.19. 21:02:48

kár, hogy így érzed, számomra igaz nehezek ezek a helyzetek, de ez is adja változatosságot, és minden elsimulásnál annyira meglepődöm, hogy mennyire egyszerűen kezeli, a legtöbbször csak a saját bizonytalanságom okozza a fejtörésemet, de ő tudja ezt és ekkor annyira látom a szemében azt a nagy és lobogó érzelmet, amiért abszolút megéri.

dzsu 2013.09.20. 13:20:08

Hát persze, hogy megéri, nem kérdés! Csak vannak időszakok, napok, mikor nem tudom ilyen pozitívan látni, hanem elsüllyedek. És várom, hogy kihúzzon.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása