Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2014. május 05. 21:27 - Bodacsogár

Minden tekintetben esős hétvége

Ikonnak nagyon kemény volt. Én viszont emiatt végig vele voltam. Most már jobb kedve van és persze az eső is elállt. Szóval csak muffint sütöttem, barackosat. És csak én vagyok annyira "egyszerű lélek", hogy a szilikon formába is teszek papírt.

 

Ja és felvettek. Már csak az a kérdés, hogy elengednek-e.

Címkék: szféra
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr956116774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása