Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2014. június 05. 05:50 - Bodacsogár

14

mindig is éreztem, hogy egyre jobb napok jönnek, egyre több minden vár ránk. és most teljesen meg vagyok rémülve. mindenre számítottam, de arra, hogy Ikon a királyságban kap állás lehetőséget. most megy pár hónapra nélkülem, majd pedig szeretné, ha távmunkában csinálhatná itthonról, de ez sem biztos, kapott egy fél lehetőséget is, ami hazai dolog, megbízások alapján kell dolgoznia. jóvolna ha az is összejönne, jó lenne, ha mindent tudna távmunkában végezni és majd akkor költözni külföldre, amikor már nekem is jó. és ha ezt így megoldhatnánk, akkor valóban igyekeznék is mindent a helyére tenni.

és csak azt remélem, hogy amíg kint van, nem felejt el engem. csak az a tény nyugtat, hogy 3 év kimaradással is visszataláltunk egymáshoz.

Címkék: üvegbuborék
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr936280518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása