Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.

...

2014. október 25. 08:40 - Bodacsogár

krónika

rég volt, hol nem volt

juj, hát Ikon nincs itthon, messze a tengeren túl. én meg maradtam, egyedül vagyok nélküle. elkezdtem egy afféle teljes szabadidő betáblázást, aminek az lett az eredménye, hogy jobbára teljesen túlterheltem magam. éjszaka dolgozom. nappal valamilyen tanfolyamra járok. már aludni sem nagyon tudok. de nem adnék fel semmit sem, addig míg nem megyek Ikon után. tegnap fáradtságomban és nem bánatomban álomba sírtam magam. azért kicsit megkönnyebbültem ezzel, jobbat aludtam, igaz a szemeim vörösek és dagadtak voltak munkában. ja mellesleg elő vagyok léptetve ügyeletes vezetőnek, csak a pénzem nem több. tönkrement a régi gépem, így most kölcsön-ajándék új gépem van, amíg meg nem veszem álmaim flexibilis masináját. de mivel a hónapban annyi túl órám volt, hogy szinte másfél hónapnyi bentidőm van, így lehet jövőre már új géppel virítok. asszem narancs színűt akarok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbirik.blog.hu/api/trackback/id/tr856830877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Messze bent a tengeren van egy elvarázsolt sziget. Csak kedden és pénteken látható.
süti beállítások módosítása